Translate

fredag 7. desember 2018

Leeeenge siden forrige innlegg

Vi har hatt en så overraskende god sportslig sesong som vi hadde i 2018!! Må være ærlig å si at jeg fryktet bunnkamp og nedrykk etter prestasjonene i oppkjøringen.. Heldigvis har vi mange lokale spillere, og eg trur det er en av årsakene til at det gikk til de grader på skinner i årets sesong!

Dessverre så er det økonomien til AS'et som delvis overskygger det sportslige... Vi som i utgangspunktet har en klubb som er drevet ganske edruelig etter min mening i mange år. Så kommer nyheter om økonomiproblemer med AS'et daskende ned over hodene på oss.

Eg tenkte barra; kor vanskelig var det å se hvor det bærer hen? Årsberetningen for 2017 fortalte hvilken veg dette bar. Uten at det ble tatt radikale grep da, valgte ledelsen i AS'et å vente langt ut i 2018 sesongen før grep ble tatt.

Men: Spist er spist og vi er ikke mette på sportslig suksess. Jeg har en kamerat som har vært supporter siden tidlig 90 tall som ikke skulle klippe håret før klubben ble seriemester i øverste divisjon... Vi var med lenge å år, men venter enda. Vi har et sterkt lag med kanskje det beste forsvaret i hele Eliteserien. Ikke bare at jeg synes de er det beste forsvaret, de er også med god margin det forsvaret som har lavest snittalder. I tillegg har vi tre sentrale midtbanespillere som har overrasket så positivt i årets sesong. tar de samme store steg neste sesong snakker vi bedre enn noen andre i Norge!

Angrepet vårt har de siste par år vært den plassen som har vært plassen som vi har hatt minst suksess med. Kanskje Wadji slår skikkelig til? Jeg håper og tror Kone (19 år)og Wadji slår skikkelig til i 2019 og blir et radarpar ala Sørum/Djurdjic

Maakemedlem 114, ut :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar