Translate

fredag 29. juni 2012

Dagen før kampen mot Trømsø på Gamlå

Billetten te Tromsøkampen e i lommen, og eg er klar te kamp.
Kjenne på meg at når eg sitte her og har ein liten kaffipause at spenningen i kroppen stige, og eg glede meg te å spasera opp fra sentrum og sjå flomlyså glitra så fint med lette sommarsyer i bakgunnen. E liksom så Gamlå rope te meg "kom, kom, kom" og dermed så dette eg rett inn i ein av dei Maakeberg-sangane så me har songe siden tidsrekningå vår starta. Når me forresten e inne på Maakebergsangar så e denna ein av favorittane på Vestre Stå:

Eg hadde ein gong ein drøm
Eg vett godt at den va sann
At Haugesund dei regjerte Norges land
Kvite og Blå
Englane F.K.H
Du treng ikkje undrast
Det e FKH


Maakebergsangar

Maakeberget e blitt relativt mange medlemmer de siste åra og eg huske godt fra tiden før århundreskiftet kor få me egentlig va då. En brokete forsamling med innslag fra alle samfunnslag med ein fellesnevnar: Kjærligheten vår te FK Haugesund!! Her e det plass te adle. Min drøm e at eingång så e heila stadion kledd i kvitt og blått og synge samtidig på dei samme sangane. Potensialet te detta e kommen dei siste åra.

Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/4114/haugesund%22%3EHaugesund%3C/a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/%22%3Enorske bloggkart</a>!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar