Translate

mandag 20. mai 2013

Høgt oppe nå

Fare for hardt og brutalt fall.

Vi er høyt oppe for tiden. (Bilde: Gunn Elise)
Etter flere 3 poengere på rad ser det uten tvil lyst ut med tri poeng også idag mot Sogndal.

Nå må me ikkje ta lett på denna kampen, for me er ikkje så gode enda at me kan surfa inn ein tripoengar mot laget fra saftbygda. Denna fellå har me allerede trampa i tidligare denna sesongen med ett skrekkeligt himatap mot Sarpsborg 08 som viste meg at bunnivået vårt ikke engang holder Adecconivå...
Kampane til nå i sesongen har vi heller ikkje heilt fått ut det fulla potensialet til laget. Me har fått godt betalt poengmessigt.

Eg vett at det bor så møkje meir i laget enn det de har fått vist til nå. Derfor er det så ufatteligt kjekt for oss at media fokusere på kor dårlige Molde og Engen var istedet for å skriva at våre guttar malte i stykker to-tre av Norges presumptivt beste lag. (Ihvertfall ifølge riksmediene). Uansett så er det i Tippeligaen i år marginale marginer som skal til for å avgjøre kampene i våres favør og til det har vi flere feinschmeckere framover på banen. Bakover har vi også matchvinnere både i Bangura og Kristiansen. I det hele så ser eg ingen grunn til at vi skal unngå å ta tri poeng i dag.

Glede meg te kamp idag, og siden guttungen min fylle 10 år idag ( og er med i Maakeongane) ønsker for dagen er klar og tydelig hjemmeseier.

Maakemedlem 114, ut.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar