Translate

mandag 20. mai 2013

Kjøpt og betalt, eller bare mangel på fotballforståelse

??
Hva er det dommeren holder på med?
Om Sogndal skulle hatt straffe, skulle vi hatt to straffer for holding, samme forseelse.
Jeg er ikke politiker og heller ingen verv som sier at jeg ikke kan uttale meg om dommeren.

Min påstand er enten så har dommerene satt penger på Sogndal, eller så er de bare veldig veldig stakkarslige. Dette hadde aldri skjedd for eksempel Rosenborg på Lerkendal. Eller Brann i Bergen for den saks skyld.

Sogndalspillere som med vilje redder med hånda på stregken, "vår" Utvik som skulle vært utvist tidlig i andre omgang. Marginal holding av Bangura utenfor vår 16 meter som blir til straffe. Fy faen for ein gavepakke! Feil annulert mål til FKH. Haukås som blir holdt i straffefeltet på overtid...
Midt oppå huet har han ingenting

I kveld er eg barra forbannet.

Håper de fire dommerne aldri kommer til byen vår igjen. Makan til inkompetanse!!! Drittdommere!

Maakemedlem 114, ut.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar