Translate

søndag 14. april 2013

Ny bortekamp

Alle gode ting er tre.

I tillegg til jobben min så tar jeg enkeltfag på Høgskolen Stord Haugesund og bruker tiden som jeg har til overs etter familieting på å enten late meg i sofaen eller se på fotball.

Tre av "våre" spisser. Bilde tatt fra www.jbl.no
Gleder meg til å benke meg foran radioen og bite negler i 90 minutter. Denne kampen blir spennende og kanskje åpner vi seierskontoen også. Blir spennende å se på om CG blir ein hit for oss. Eg trur at vi igjen kommer til å ha en av norges mest fryktede angrepsrekker med en kreativ Bamberg og tre hardtjobbende angripere foran han. Per idag ser det ut som om det er veldig mye vilje der fremme og etter siste tids spekulasjoner om måltørke og ineffektivitet trur eg det kommer til å løsne skikkelig, om ikkje i denne kampen, men i løpet av de neste kampene. Eg har stor tru på at vi igjen blir et av norges mest fryktede angrepslag innen kort tid. Men for å få det til er første budet 100% innsats av alle på benken og banen.

Ønsker laget og alle de reisende maaker lykke til idag. Så får vi hjemmesitterne heller sitte å trege på at vi ikkje tok turen.

Maakemedlem 114, ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar