Translate

onsdag 22. mai 2013

Nå blir det kvinnelig trener i Vard, for dei e jo flinke!!

Steinar Lein
Eg hadde aldri i verden tenkt at eg sko skriva på Bloggen min om Vard, men nå bruke eg faktisk ein kalori på tegneserieklubben. Først og fremst fordi eg likte spillaren Steinar Lein når han herja på midten for FKH.
Eg syntes Steinar var ein bra mann som gav alt for FKH drakta i adle kampane han stilt opp i. Arrester meg gjerne om eg huske feil, men det er ihvertfall minnet mitt. Huska godt han hadde noken sinnsykt sugande taklingar og defansive løp, og for detta så likte eg han.

Det eg også har fått med meg er den jobben som er gjort av Steinar (og fleire andre med, bla Kolla) har vært massiv. Han har også gitt alt for Vard. Derfor synes eg tidspunktet for å sparka trenaren veldig rart, rett foran de presumptivt lette kampane som Vard skal ta poeng på.
Eg hadde vært villige te å forstått det om de ikkje hadde tatt poeng på de neste to, tre kampane, men nå er det uforståeligt.

Men det er for fristande te å spekulera om det komme te å komma ein kvinnelige trenar hos Vard, for dei er jo skikkeligt flinke te å leda seie styresjefen.

Tippe det e noke rot ala detta eg:
Spark han ikke, vent til me komme.
Spark han, ikke vent til me komme.

Håpa ingen føle seg støtt av detta innlegget. Om du alikavel gjør det, ta deg ein pinne og gå ut og gjør noe du kan.

Til slutt: Det handler om respekt!

Maakemedlem 114, ut.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar