Translate

mandag 8. oktober 2012

Plankekjøring, nei takk.


Det gjekk så det måtte gå. Ein godt regissert thriller med poenga som kommer heilt til sist. Det er nesten så eg mistenke Jos for å holda målå igjen sånn at underholdningsverdien blir høgast mulige. Laget ser unektelig ut som om det er på veg til å finne litt av oppskriften fra vårsesongen og det er jo en god nyhet for oss som har drømmar om å følga FK Haugesund ut i Europa. Liker også at Håvard Storbæk er ultraoffansiv i intrevju med lokalradione og sier at han ser ingen grunn til at vi ikkje skal ta alle poenga som er igjen:) Me like sånt! Nå får eg vel pes for at eg skrive at Håvard sa detta, men det var det eg ville hørra :D

Forresten, Fredrikstad i første omgang må være eit av dei dårligste laget eg har sett på Gamlå, ever. Fredrikstad får i tillegg mange minusar for usympatisk opptreden.+ så er det "religiøse" Pusic som prøve å juksa seg te to straffespark... Heldigvis var ikkje Fredrikstad like gode til å ødelegge kampen som Odd var. Som jeg skreiv på søndag var det et håp om at dommaren sko blåsa vår veg. Det eg lure på nå er ka i all verden dommerar har imot å gi FKH straffe for tydelige og klare forseelsar?? Med straffe og mål der kunne kampen vår fort sett veldig annerledes ut da vi beleiret målet til Fredrikstad i første omgang. Det var et lite under at det ikkje stod både 1 og 2 mål i favør FKH.

Det er også kjipt med under 4000 på tribunane, men sånn er det vel med høstvær og lite attraktive lag... Vårt lag har vel heller ikkje overbesvist så veldigt, men me henger med i kampen om fjerdeplassen, og barra det sko betydd fulle tribunar. Det som også gleder er at Storbæk viser oss hvilken god spiller han er. Eg gleder meg til fortsettelsen.

Me ska feira tribunen vår. Bilde: www.maakeberget.no
Te slutt litt reklame:
Avskjedsfest for Vestre Stå
Sted: Staalehuset

Heila Vestre tribune før maling.
Me e i gang med siste halvdel av Demolition Tour 2012, for det går ubønnhørlig mot den 11. November 2012 når me for siste gong fra VESTRE STÅ ska bivåna å slå Viking nok ein gong på Gamlå!
Noen vil kalla det gravøl; noen vil kalla det ein feiring av ein spesiell ståtribune, mens andre igjen ser på det som ein oppvarming te slakt av Vking

Billettsalg: Maakebutikken tirsdager, torsdager og lørdager fram te lørdag 10.11.12

Maakemedlem 114, ut.
Les resten av bloggen her: www.karmoya.blogspot.com







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar