Translate

onsdag 24. oktober 2012

Syng me oss

Maakeberget, om eg skal få skryte av gjengen, en gjennomsnittlig Haugesundar/Karmøybu i ein salige forsamling med mennesker fra alle samfunnslag med en felles interesse: Å støtta FKH med alle lovlige midler.

På tribunen gjerna med høge rop og synging av lovsangar om klubben vår og personar så e knytta te oss.


Detta blogginnlegget e knytta te ein sang så e kjempepopulære på Vestre Stå. Youtube har idag 491 885 700 visningar av denna sangen. Eg var innom på Spotify for nokre dagar siden og fant ein aen versjon av samme sang så va møkje bedre..., se video fra YouTube:) Ingen så ska seia at Maakeberget ikkje har dei kulaste sangane i Tippeligaen.
Teksten byttes ut me: Ååååå, gud e fra Åkrehamn


Det er også sangar så har melodi fra musicalar, svenskepop, disney tegnefilmar! og vanlige tradisjonelle melodiar.


Eg hadde ein gong ein drøm:
Så heis opp ditt flagg her nå
Det kvita å det Kongeblå
La det vaia fra Skudeneshavn te Valevåg
Kvite og Blå Englane F.K.H
Du treng ikkje undrast
Det e FKH


Nå e snart siste sjans te å synga på Gamlå for denna gong iår. Glede meg te fredag og besøk av Godset. Ser for meg 5000 stk så synge våres versjon av "Bad Romance" Det hadde vært ett fint minne å tatt med seg inn i vinterdvalen.

Maakemedlem 114, ut.
Les resten av bloggen her: www.karmoya.blogspot.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar