Translate

lørdag 11. august 2012

Brann er ikkje noke navn....

Eg kan strekkja meg te at det e eit substantiv som derfor i teorien e ett navn, så min konklusjon må være at Brann bare er en fotballklubb i teorien...

Eg kan ikkje i min villeste fantasi fatta at noken kan kalla det kjæreste dei har for Brann... Bergenserane er på samme nivå som siddisane når dei ikkje klare den enkle tingen som å setta et ekta navn på laget sitt. Eg leste på Galleriet i Bergen at byen Bergen var mindre kjent i Kristiania(Oslo for oss vanlige) enn i London og Amsterdam. Det seie vel litt kor ubetydelige denna byen blandt de 7 fjell er:) Tippa at om du spørre ti stk på gata i London om de vett kor Bergen er, så får du nok barra hoderystende blikk tebars.

Meg og konemor har denne helga i forbindelse med kampen tatt ein ekspedisjon til Bergen for å finne litt ut av denne plassen med annerledes dialekt langt nord for Haugesund. Den viktigaste observasjonen var at dei faktisk har lengre vokalar enn dei så kjeme ifrå Åkra/Vea... Min påstand må være at verdens lengste "e" kommer herfra. Ellers må ein få lov til å kalla dei(bergensår) for heilt vanlige folk, sett bort fra den rare dialektå da:)

Midt oppi OL og Sildajazz er jo fotballkampen mellom FK Haugesund og brann sjølsagt det viktigste som skjer denne helga. Brann har fått tebars ein landslagsspelar, og me har fått ett tilbud på å selga ein landslagsspelar. Lure verkeligen på om han vil dit... Han komme ihvertfall te å få et par kilometer meir spalteplass av lokalavisene for Oslo, VG og Dagbaldet. Mens eg var ute og spiste prøvde eg å obsevera om det var noken som snakka om Brann og det var ingen som ytret ett ord om Brann som eg kunne høre. Dette gir meg enda ein konklusjon: Bergensårar har ikkje noke forhold te/eller er likegyldige til Brann.

Nå kjenne eg at det ska bli kjekt å møta masse Haugesunderar på puben før kamp. Måtte tippeligagudene gi oss tre nye poeng på lørdag.

Maakemedlem 114, ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar