Translate

tirsdag 18. september 2012

Landslagspausane er kjekkere nå...

Endeligt har me ein spillar på landslaget, i troppen....! Koffår spille ikkje Søder heila tiå??? Det blir jo baluba kvar gang han entre banen.

Søderlund burde hatt selskap av minst ein te fra vårt kjære FKH. Mitt valg hadde vore Per Morten Kristiansen. Før Islandkampen skreiv eg på Fjesboka mi at eg håpte at eg tok feil og Drillo hadde rett angående keepervalget så landslagsledelsen har tatt. Eg fekk jo som alle nå vett, rett. Dessverre. Me så bur her på berget pleie å vara besserwissere, så koffår ska ikkje eg vara det også... Eg trur at dette komme te å skje igjen, og Søder kan ikkje redda han Drillo kvar gong. Eg kan ikkje i min villaste fantasi se hvilke kvalitetar dei to førstevalgene på keeperplassen har så gjere at dei fortjene ein landslagsplass...

Det er kjipt når fjernsynskanalane flytte rundt på kampane. For meg så hadde det passa bra om kampane gikk på søndag klokka 1800. Spesielt når ein ligge og kave rundt i lyngen(elle var det myr, så eg kava rundt i? Detta vett barra dei så va tilstede) på Heimavernsøvelse. Her må eg skrive at Alfa var best denna gongen, knepent foran Kilo;) Det er herlige å koble av med noe heilt aent i ein hektiske kvardag, men litt trist når FKH spille, og eg ikkje får sett kampen.

Moldekampen kan me barra glømma så snart så muligt. Einaste me kan ta med oss videre er Solskjær som viser Fergusontakter med forsøk på å disse Søderlund for filming. Eg har vært aktiv fotballspillar i 35 år og eg har mange ganger opplevd ett lite kakk på hælen og deretter ploga banen med trynet. Noen ganger fekk eg frispark og noen ganger ikkje. Det var like irriterende hver gang dommeren ikkje blåste. At noen klare å påstå at når ein spiller kommer gjennom forsvaret i hundre, skal holde seg på beina uansett, har ikkje så mye forståelse for spillet(Solskjær). Det skal ikkje mye til for å velte den spilleren som kommer i stor fart. Solsjær skal også være den siste til å klage på (eventuell) usportslig opptreden. Eg huske godt ein kamp mot Newcastle der den godeste Solskjær gjorde unevnelige ting som fikk alle med hjertet i United til å smelte.

Glede meg te kamp igjen på Gamlå. På søndag er det Ulf og gamle kjente som skal bankes. Måtte vi vinne med tosifret antall mål:)

Maakemedlem 114, ut.

Les resten av bloggen her: www.karmoya.blogspot.com





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar