Translate

mandag 3. september 2012

Fremtiden er lys

Fremtiden er lys ihvertfall om me ska dømma ut fra hårfargen på dei to nye og unge spissene våres. Begge to har vist meg i glimt at det er et potensiale til å gjera ein god jobb for oss. Eg blei spesielt imponert av "han nye" (Henrik Johansen). Denna ungdommen fekk store mannar med hår? på brystet te å ligga igjen på grasmattå og lura på Ka så traff dei. Uheldigvis så røpte dagens dårlige dommar han Henrik kvar gong og blåste frispark imot... Oddspelerane framstod ikkje som menn. Så lite så dei tålte når FKH spelarane tok tebars, så virka det som om dommaren trudde dei va kvinnfolk og blåste sjølsagt deritte også. håpa me får sjå dommar Hansen snart tebars i Haugesund. Han må vel gi oss noke tebars snart, siden detta var vel tredje kampen han dømde oss ut av kampar i eliten.

Etter dette tapet har det gått veldigt lang tid før humøret mitt har stabilisert seg. Det har vel kanskje ikkje enda blitt så bra så det bør vær, så unnskyld te dei hima... Så eg håpe på seier 16 september.

Eg har sagt det før og seie det igjen: Landslagsledelsen kan ikkje væra med sine fulle fem når dei drive på og tar ut tabbekeeperar te landslaget. Denna gangen blei han redda av dommaren og her i denne situasjonen må(eg skrive "må" bevisst her) ein begynne å lura på motivet han har for annuleringen av målet te Henrik Johansen.

Håpe og Søder komme styrka uta av landslagssamlingen, så får dei andre spelerane ta ein liten samling i bånn før dei går ut og banke Molde.


Maakemedlem 114, ut.
Les resten av bloggen her : Karmoya.blogspot.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar