Translate

mandag 24. september 2012

Veien dit og tilbake igjen

 Fotball er følelser. Det er en vedtatt sannhet av alle som liker fotball eller som har fotballidioter i sin nærmeste krets. Eg kjenne mange som ikkje ser på fotball, elle så dei seie det: "eg gir blanke i den runde ballen og adle idi.... så springe itte den." Dessa personane går glipp av den ubeskrivelige gleden så flomme over når Haugesund score mål... dei går også glipp av dei djupaste dalane der skyggane rår.

Haugesund Score mål
Tenk deg å vandra rundt i skyggen og kikka opp på solå etter 0-1 i sekken, håpet du kjenne du får når utligningå komme, du stige opp for å kjenna på solå, for så å kræsja rett inn i ein fjelltopp og dala bevisstlause ner i grøftå igjen, 1-2, me ligge under igjen. Det ligge an te borteseier i lokaloppgjøret på Gamlå. Det e stor moral å reisa seg itte detta, kjempa seg inn i kampen. Me e høgt oppe når utligningen komme for så å komma te ein elleville finale og ekstasen med seiersmålet. Avslutningen på kampen og frysningane på ryggen så seiersmålet gir oss.




Skyggane fant oss ikkje på himveien denna gongen.









Eg er så glad for at det e FK Haugesund så e mitt lag. Dåkke får meg te å verkelig kjenna at eg leve!!



Maakemedlem 114, ut
Les resten av bloggen her: www. karmoya.blogspot.com




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar