Translate

torsdag 27. september 2012

NY bortekamp

Kampen nytes forhåpentligvis foran radioen. Det var planlagt at kampen skulle få besøk av meg, men eg har ikkje mulighet til å ta fri fra jobb/ ungar og plikter her hima. Kamper skal spilles i helgen.

Nå som premierleague er startet opp igjen med HD sendinger fra alle kamper e r det ein liten nedtur å se fotballkamp i lav SD oppløsning som det store flertallet av Tippeligakampene blir formidlet i.. Ved å høre på radioen tror eg at eg støtter radioen  som sponsor til FK Haugesund med noen øre i reklameinntekter.
Eg synes også dei gutta så kommentere kampane, og spesielt Vidar, er gode å høre på. Får liksom litt Lillelienfølelse i kampen. Og ja, eg får bilder i hodet fra kampen når eg høre på radioen...Deilige bilder av Haugesund så score mål.

Kampen mot Rosenborg er etter min påstand åpen, der me har god sjanse til å kapra både ett og tri poeng. Dei siste åra der me har vært på Lerkendal har vist oss at den plassen er ikkje så farlig så folk vil ha det te. Kim så helst kan ta poeng der bare innsatsen er god nok og laget har ein plan. Me trenge sjølsagt gode spillerar også, og det har jo me.

Eg skulle likt å fått sett kampen bare for å få se på ein pissesur Prica når me vinne:) Måtte Tippeligagudane skjenke oss nok ein seier.!

Maakemedlem 114, ut
Les resten av bloggen her:
www.karmoya.blogspot.com



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar