Translate

torsdag 5. juli 2012

Cupeventyr

Ingenting er som litt neglebiting ein onsdag ettermiddag

Cupkampen mot Odd endte med seier

For første gang vinner FK Haugesund på Skagerak Arena, og det rimeligt overbevisende. Ihvertfall i følge avisene i østlandsområdet... Maakeberget overbeviste meg igjen:)

Eg kan ikkje heilt seia meg enige i den påstanden ut fra det som her skjedd i de siste kampene der vi slipper inn mål bare motstanderen har en ørliten målsjanse... Heldigvis så sleppe dei ikkje så ofta te mot forsvaret våras. Hønefoss fekk sin eine sjanse så dei scora på, Egersund to halve og Tromsøs frekke høyreback klarte å skyta ei lyra så gjekk rett inn.

Tebake te cupkampen, eg va ikkje på kampen sjøl, men måtte sitta hima å bita negler mens eg prøvde meg på litt multitasking(lage mat, henge opp klær, legge ongar. Vanlige ting så ein mann gjere nå te dags) samtidig såg eg på kampen på NRKnett med med telefonen min. Denna sendingen va det to minuttars forsikelse i forhold te lydane han Vidar i radioen sendte te meg. Trur ikkje eg ska gjera det så mange ganger igjen... det får holda med radioen på bortekampar. Det som skjedde va at når radiostemmane starta å gå opp i fistel når Odd nærma seg målet vårt, eller at han seie at "han Jokke har konTROLLL" med økende stemmevolum, måtte nasen ner i iphonen for å sjå kampen. Problemet der e jo at det e to minuttar forsinkelse og eg så glømme så lett blir dermed skremt enda en gang to minutter seinare. Mulittaskinga mi fungerte ikkje i igår heller. Eg lere vel aldri... nok et bevis på at eg tilhøre den mannlige delen av befolkningen. Ungane blei lagt altfor seint, eg trur de ikkje va svoltne og klernå låg fremdeles i vaskemaskinen når kånå kom him. :)

Nå blir det enda en "hjemmekamp på siden av radioen" til helga før eg ska se de neste 6 seriekampene "live".

Maakemedlem 114, ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar