Translate

søndag 8. juli 2012

The edge of the world

Fotballsupportere har ofte en trang til å overdrive...

Bildet er hentet fra www.john-howe.com
Etter en tapt kamp er det som om verden legges i grus... Humøret skrur seg ned fleire hakk, en er kanskje litt frekk mot kona, elle siden hu denna gangen var bortreist, så var det svigermor som eg var litt skarp mot. Eller en annen konsekvens er at ungane må gå tidlegare til sengs.
Eg synes bildet her illustruere kossen eg har det når me tape kampen. I det øyeblikke dommaren blåse sluttsignalet så komme det ett sug i magen akkurat som om du e på full fart nedover ein eller annen berg og dalbane. Tapet er eit faktum som ikkje er så enkelt å akseptera. Me er jo blitt relativt bortskjemte her på haugen med tanke på kor flinke guttane er på å vinna!!

Bildet er laga av John Howe som har illustruert JRR Tolkien sine bøker om bla Hobbiten og Ringenes Herre. Eg hadde tenkt å skriva litt om dei bøkene også. Dei handle om ein lang reise lik som fotballsesongen. På veien til målet taper en noen kamper både i bøkene og på banen. Det er også ein moral i bøkene, det er at dei gode vinner tilslutt på tross av fleire tilbakeslag. STÅ PÅ GUTTA!!

Kamprapport

Velge å sitera noken av mine venner på Facebook:

"Drittkamp" "god natt" "Kan noken fjerna odd supporteren på altibøx kommentator forferdeligt å hørre på" "Stemningen var i alle fall god før kampen"

Rekorder

Uansett så var det ein utruligt stor prestasjon å komme frem til 8 Juli før vårt andre nederlag var et faktum. 15 kampar uten tap i Tippeliga og NM er jo ein formidabel prestasjon. Det må væra et mål for laget å klara ei minst like lang rekke med kampar uten tap igjen... Uten å sjå på terminlistene tror eg me muligens er i finalen i NM om så skjer ;)

Neste kamp ska vinnast!!

Nå er me klare te kamp mot skinnvest-med-mokkasinergjengen;) Me ska iallefall ikkje ha noke Tjøndeijag foran oss på tabellen vel?

Maakemedlem 114, ut



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar